Hamba Allah


Click here for Myspace Layouts

Saturday, March 3, 2012

Dream High 2 is Oshemm ~!

Annyeong korang :)
setelahh bertahun-2 aku tak update entri
(3 bulan jerr)
sekarang aku nak update .
nampak tajuk entri kat atas ?
masih tak buta lagy an ?
kayy
DREAM HIGH 2
mula-2 aku tengok citer tuhh kat astro KBS
>channel 391<
aku tertarik dengan DH 2 coz ade Jiyeon
- Jiyeon as Rian-
cun giler die dalam DH 2 ,
slain Jiyeon ,
aku tertarik dgn JB and Jinwoon jugak ,
2 namja tuh hensem baii ~
Tudiaa !!
-FANMODE-
pastu ade sorang lagy ,
JR PARK
suke time die dancing ~

nahh , aku bagithu korang sape yg ade dlm Dream High 2 :-

Kang Sora
JinWoon 2AM
Hyorin SISTAR
Jiyeon T-ara
Yoo Sooyoung
JB
JR Park

yg tu jelhaa aku engat
so ?
korang ape lagy ,
tengoklhaa Dream High 2,
pasti akan tertarik sbb
banyak bende lawak :D

kayy , nie aku nak share some pic yang berkaitan dengan DREAM HIGH

















No comments:

Post a Comment

YoonA - Girls' Generation SNSD