Hamba Allah


Click here for Myspace Layouts

Thursday, June 23, 2011

Ujian ~

aneonghaseyo !
harini so boring .
tpi yg beznyer harinie tak blajar kt skola !
so,,bolehlar maen2 kt klaz .
tpi aku rase mcm tak best plak tak blajar .
akuw nie malaz nak blajar tpi suka nak blajar
weird ?
haha .entahlah nak ckp mcm mana
ok .
arinie ary khamis .
baruw habez ujian selara 4 smalam .
(lega,,)
ujian gler susah .
tpi aku boleh menghadapinya .
adew soalan yang senang,
adew yg susah .
bolah dikatakan 'SUNANG'
perkataan tu terjadi bile soalan ade yg
senang and susah
tpi yg peliknyer
soalan yg senang aku boleh salah .
soalan yg susah aku boleh betul .
haha?
okey .takat nie jelah boleh aku cerita
g0maw0 sbb bace citer nie .
bubye !

YoonYulNi


No comments:

Post a Comment

YoonA - Girls' Generation SNSD