Hamba Allah


Click here for Myspace Layouts

Wednesday, December 1, 2010

cerita!!!

-> nama gua Rafi. gua baru saja dapat makwe baru. dan gua bangga gua dapat makwe macam die. melalui 'profile picture' yang gua lihat di fesbuk die. die memang comel.

-> nama saya Suhaila. saya baru saja dapat pakwe baru. dia tu baik sangat. saya suka dia jadi pakwe saya. status fesbuk die selalu bes-bes. die memang hebatlah.


tiiiiittt.



2 hari sebelum tu.

hari ni, gua ingat gua nak apdet blog tak seberape gua tu. gua harap gua dapat bikin entri kencang-kencang punya. buatlah, si Fernando Torres tu bace.. mesti bes kalau die komen entri gua.


kisah Shoutbox Rafi pada hari tu...

Mamat A : aku singgah sini oke. singgah la balik.
Mak Bedah B : hai tuan blog. ini saye, datang singgah.
Pak Cik C : blogwalking lepas solat isyak. oyeah.
Atok D : atok ade blog. klik la dekat name atok ni. jangan lupe folo ye.
Suhaila : hei yu, datang blog ai oke.

gua tanpa berlengah membalas semua kunjungan blogger-blogger tersebut kecuali Mamat A, Mak Bedah B, Pak Cik C, Atok D. tak de mase.

tuuuuutt.


5 minit lepas tu.

hai, saye ingat hari ni malas la nak apdet blog. sebab saye takde bende nak cerite. kalau cerite pasal 'life' saye, mungkin orang tak berminat nak bace. cerite pasal 'boyfriend' saye, saye dah lama solo. kalau cerite pasal tokwan saye, diorang pun ade tokwan. tak de kelainan langsung la.

follower saye dah mencecah 800, tapi komen dekat entri banyak tu jugak. 3-4-5-6. kenape ye?


kisah Shoutbox Suhaila pada hari tu...

Mak Nyah E : ai singgah sini sebab boifren ai yang 'suggest'. so, tak de makneye ai suke kat yu.
Minah Rempit F : aku bawak moto terbabas sampai sini.
Ah Long G : mana utang wa? wa sudah folo. bila lu nak baya hah?
Ayah H : ha.. blog anak ayah ni menarik sangat.
Rafi: hai u, i singgah sini balik. nice 2 know u. ni fesbuk i oke. [link]

tooooooooottt.

***

baru gua sedar, ada jugak cinta berputik di laman web sosial. bukan senang nak dapat awek melalui fesbuk, blog, maispes, prenstew, teeeggg, 'hak tuih'ter dan macam-macam lagi.

yang gua tak faham, macam mane diorang nak tawu tentang setia dan tak setia pasangan diorang?

No comments:

Post a Comment

YoonA - Girls' Generation SNSD